15de dag gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu 15de dag gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu

15de dag gambia

Door: Roseline

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Roos, Isa en Lucie

03 Augustus 2014 | Liberië, Gambia

Al heel lang hebben we niks meer van ons laten horen maar de wifi liet hier wat te wensen over. ( het heeft me ongeveer een halfuur gekost om deze pagina te laden). Verder worden we hier goed bezig gehouden me oa de summerschool en het opknappen van het plaatselijke healthcentre die door een storm flink was beschadigd.
Het gaat met ons allemaal nog goed alleen zijn Vincent en Isa in de tussentijd een beetje ziek geweest.
Vandaag zijn we met de seniors op excursie geweest naar Abuko nature reserve. Het thema van de summerschool dit jaar staat vooral in het teken van persoonlijke hygiene en het miljeu.
Het was dan ook vrij ironisch om te zien dat de meeste studenten hun afval lekker op straat gooide op een excursie over het schoonhouden en de waarde van het miljeu.
Daarna hebben we ze meegenomen naar Lamin lodge waar de aapjes letterlijk bij je aan tafel komen zitten.
Deze avond was er feest op het gunjur project met de drumband alle seniors en veel gezelligheid.
We hebben de afgelopen dagen een heleboel leuke fotos gemaakt de vraag is alleen of we die online krijgen
Groetjes van ons allemaal

• 03 Augustus 2014 - 08:24

Esther:

Leuk bericht jongens! Jammer dat het met de Wifi zoveel moeite kost, maar ja, het gaat om jullie bijdrage daar! Super hoor! Nog een fijne tijd.

• 03 Augustus 2014 - 10:06

Christien:

Heel leuk om weer iets te lezen van jullie . Leuke foto van je luus met dat aapje
    en je mooie vlechtjes. Maak er nog wat moois van de laatste week

• 03 Augustus 2014 - 10:24

Edith:

Wat maken jullie een hoop mee! Echt gaaf. Leuk om weer wat van jullie te lezen. En fijn dat het met Vincent en Isa weer beter gaat. Vandaag stranddag toch? Lekker uitrusten en daarna genieten van de laatste week. X