5e dag Gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu 5e dag Gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu

5e dag Gambia

Door: Lucie

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Roos, Isa en Lucie

23 Juli 2014 | Liberië, Gambia

Gister ochtend hebben we met ze alle geholpen om het medica center schoon te maken , na een grote storm was het hele dak er af gevlogen hij is weer nieuw opgebouwd en daarom hielpen wij om het schoon te maken!
na het schoonmaken moesten we weer wachten tot 4 uur omdat het anders veel te warm is.
Rond 4 uur zijn we activiteiten gaan uitwisselen en spelen voor de summer scheme met de vrijwillegers van onze leeftijd uit Gambia.
vannochtend zijn we naar de summerscheme gegaan om met al de kiddo's spelletjes te spelen die we gister hadden uitgewisseldn het was super leuk om te zien hoe leuk zij het allemaal vonden dat we dit met hun deden.
ook gingen alle kleine meisjes de haren vlechten van isa,roos en mij maar ze maakte zulke kleine vlechtjes dat we er meer dreadlocks van kregen haha, dus dat is niet zo goed idee ons haren laten doen..!
in de middag zijn we naar de snakefarm gegaan en mochten we slangen vast houden ook waren er krokodillen en heel veel schildpadden.
Nu zijn we weer terug bij gunjur project we gaan zo eten dan nog even chillen en daarna slapen. Er is hier ook een andere vrijwillerger die uit Manchester komt hij is van onze leeftijd en doet veel met ons samen!
Kusjes van Roos,vincent,Isa en Lucie

• 23 Juli 2014 - 22:15

Marlies:

Fijn voor Vincent, een maatje, tussen de dames.
    Leuk jullie enthousiaste verhalen.

• 23 Juli 2014 - 22:23

Julie, Tim En Sara :

Tssss losers. Zo'n kort verhaal

• 23 Juli 2014 - 22:39

Klaartje:

Kort maar krachtig!
    Erg leuk verhaal en ik leef helemaal mee. En 'Ghana' moet niet zo opscheppen

• 23 Juli 2014 - 23:16

Freek:

Wat leuk dat jullie regelmatig wat schrijven. Het is echt leuk om te volgen. We krijgen veel energie van jullie verhalen. Veel plezier. Freek en Tessa

• 30 Juli 2014 - 17:52

Verona:

Hoi jongens, beleven jullie nog wat? Al een tijdje niets meer gehoord, het gaat toch wel goed?
    Hier in Voorburg gaat het goed en het is mooi zomerweer. Een levensteken zou heel fijn zijn.
    Liefs, van de overkant van de hockey!!!

• 30 Juli 2014 - 23:01

Klaartje:

Beste Verona, ik begreep vandaag dat het internet de afgelopen dagen niet goed is, maar foto's komen af en toe per whatsapp bij ons binnen. Ik zet ze vervolgens op facebook. Je kunt ons volgen via www.facebook.com/youth4youth. Daar staan meer foto's. Het gaat overigens erg goed met ze.
    Groetjes namens Y4Y, Klaartje Wijvekate