3e dag gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu 3e dag gambia - Reisverslag uit Gambia, Liberië van Vincent, Roos, Isa en Lucie - WaarBenJij.nu

3e dag gambia

Door: Lucie

Blijf op de hoogte en volg Vincent, Roos, Isa en Lucie

21 Juli 2014 | Liberië, Gambia

Gisternamiddag zijn we met de jeep naar Gunjur gegaan daar hebben we de markt, Gunjur project school, radio station 101.1fm en de rechtbank gezien en zijn we bij gezinnen op bezoek geweest die in Gunjur wonen. Toen we terug kwamen hebben we heerlijk gegeten en na het eten gekaart met de staff hier daarna gingen we lekker slapen!
Vannochtend zaten we rond half 10 aan het ontbijt na het ontbijt zijn we met een groepje van onze leeftijd naar katjabang gegaan (roos had sjans van lammin, jongen 16 jaar) daar lieten zij zien hoe ze daar woonden opmerkelijk was dat iedereen die daar woont een eigen put heeft om water uit te halen, de putten zijn daar ongeveer 30 meter diep en elk gezin graaft zijn eigen put .
Na dat we gezien hebben hoe ze daar woonden zijn we naar een moskee gegaan die zag er erg mooi uit van de buitenkant helaas mochten we nog niet naar binnen omdat hij nog in de bouw is. Het is heel indrukwekkend om te zien hoe de mensen hier leven met wat zei hebben en je ziet hier eigenlijk meer kindjes lachen dan in Nederland. Toen we terug bij gunjur project waren kregen we weer even rust op het warmste deel van de dag daarna kregen we de opdracht om lessen voor te bereiden voor morgen in de summer scheme.
We hebben het erg naar ons zin , kusjes uit Gambia

• 21 Juli 2014 - 21:19

Edith:

Leuk weer een heel verhaal. Met de foto's er bij kunnen we ons een klein beetje voorstellen hoe het bij jullie is. Heel veel plezier morgen met alle kids.

• 21 Juli 2014 - 21:21

Jonito:

Dank voor jullie verslag en ben benieuwd hoe lesgeven zal gaan.
    Gaat goed!

• 22 Juli 2014 - 23:32

Verona:

hoi jongens allemaal!
    Wat een leuke verslagen en wat maken jullie allemaal voor interessante dingen mee. Ik wacht al weer met spanning op het volgende verhaal. Nog veel plezier en vele leerzame ontmoetingen en belevenissen. groetjes aan allemaal